BrandConnection wordt BPN


Het media-adviesbureau (dat deze maand 13 jaar bestaat en onderdeel is van IPG Mediabrands) heet voortaan BPN: Brand Programming Network. Het nieuwe label start dit jaar met kantoren in 20 landen verdeeld over 5 continenten, waaronder de VS, India, België en Nederland.
De nieuwe naam is ontleend aan het brand programming-model van Jeroen de Bakker en Mary Hoogerbrugge: een model voor het voeren van merkregie in het digitale tijdperk. Het bureau heeft hiervoor intern een aantal wijzigingen doorgevoerd, en beschikt nu over een team digitale professionals, naast de IPG-bureaus Reprise Media (voor search, affiliate & social) en Cadreon (automated trading).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTot de klantenkring van BPN in Nederland behoren onder andere Jumbo Supermarkten, Bolletje, Concorp zoetwaren, Friso, Hak, Hero, Johma, Westland Kaas, Zuivelhoeve, Zwanenberg Food Group, Hyundai Dealernetwerk, energie:direct, Duvel Moortgat Groep, USG People Concern, Compagnie des Alpes (Walibi World en Dolfinarium Harderwijk), Avonturenpark Hellendoorn, Croky, Monuta, VVD, PGGM, Hotels.nl, Schoenenreus, Desso, KNGF Geleidehonden en het Rijksmuseum.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid