Overslaan en naar de inhoud gaan

BrandConnection wordt BPN

BrandConnection verandert zijn naam in BPN.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het media-adviesbureau (dat deze maand 13 jaar bestaat en onderdeel is van IPG Mediabrands) heet voortaan : Brand Programming Network. Het nieuwe label start dit jaar met kantoren in 20 landen verdeeld over 5 continenten, waaronder de VS, India, België en Nederland.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe naam is ontleend aan het brand programming-model van Jeroen de Bakker en Mary Hoogerbrugge: een model voor het voeren van merkregie in het digitale tijdperk. Het bureau heeft hiervoor intern een aantal wijzigingen doorgevoerd, en beschikt nu over een team digitale professionals, naast de IPG-bureaus Reprise Media (voor search, affiliate & social) en Cadreon (automated trading).

Tot de klantenkring van BPN in Nederland behoren onder andere Jumbo Supermarkten, Bolletje, Concorp zoetwaren, Friso, Hak, Hero, Johma, Westland Kaas, Zuivelhoeve, Zwanenberg Food Group, Hyundai Dealernetwerk, energie:direct, Duvel Moortgat Groep, USG People Concern, Compagnie des Alpes (Walibi World en Dolfinarium Harderwijk), Avonturenpark Hellendoorn, Croky, Monuta, VVD, PGGM, Hotels.nl, Schoenenreus, Desso, KNGF Geleidehonden en het Rijksmuseum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in