Overslaan en naar de inhoud gaan

Activaties op station nu online te boeken

NS Stations biedt vanaf vandaag de mogelijkheid om activaties op stations in Nederland online te boeken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via de website kunnen adverteerders sampling- en promotionele activiteiten boeken en ook vergunningen aanvragen.

related partner content for mobile comes here

De online bookingtool is ontwikkeld door Brand Central, exploitant van sampling-, foto- en filmactiviteiten op NS stations en een volle dochter van Square Melon Nederland. Square Melon was eerder dit jaar de winnaar van de concessie die door de NS aanbesteed voor het verstrekken van de promotionele- en sampling vergunningen.

Buiten de reguliere sampling en promotionele activiteiten worden nieuwe proposities geboden om een product te activeren. Zo is het mogelijk om een pop-up store te plaatsen en worden een aantal stations voorzien van grotere eventplekken. Tevens kunnen via de bookingstool foto- en filmactiviteiten worden aangevraagd.

De nieuwe mogelijkheden passen in het doel van NS Stations om 'van reistijd eigen tijd te maken en de reiziger meer beleving te bieden'. Dit onder het motto: 'op het station is meer te halen dan je trein'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in