Overslaan en naar de inhoud gaan

Schoonzus Jo Bonger was Vincent van Goghs grootste marketeer

Het Van Gogh is 50! Mooie gelegenheid om hoofd marketing en communicatie, Yvonne Nassar te bevragen naar de marktbenadering toen en nu.
Ir. Vincent van Gogh (r) op bouwplaats Van Gogh Museum 1970
Ir. Vincent van Gogh (r) op bouwplaats Van Gogh Museum 1970
© Collectie Van Gogh Museum
Ir. Vincent van Gogh (r) op bouwplaats Van Gogh Museum 1970
Ir. Vincent van Gogh (r) op bouwplaats Van Gogh Museum 1970
© Collectie Van Gogh Museum

Adfo: Jullie vieren dit jaar, net als Adformatie jullie 50-jarig bestaan. Wat hadden jullie voor ogen met deze verjaardag? Waren er nog concrete marketingdoelen aan gekoppeld?

YN: We willen ons jubileum met iedereen in Nederland vieren. In het museum, in het land en op het Museumplein. Dit jubileum is een mooie gelegenheid om de drempel verder te verlagen voor mensen die een afstand naar musea en ons museum ervaren. Concrete marketingdoelen zijn gericht op huidige en toekomstige bezoekers in Nederland bereiken en betrekken. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in