Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagnerapport: Kornuit bovengemiddeld opvallend, herintroductie CarNext.com nieuwswaardig

Onderzoeksbureau MeMo² meet wat Nederlandse kijkers vinden van commercials.

Deze week lichten we twee campagnes uit in het campagnerapport van MeMo²: ‘Made of Moments’ van Kornuit en de CarNext.com-campagne van Leaseplan. Respectievelijk Fitzroy en Etcetera zijn verantwoordelijk voor de commercials van deze merken. Kornuit rolde ‘Made of Moments’ uit waarin naar voren komt dat momenten belangrijker zijn dan bijvoorbeeld geld of status. Leaseplan verkoopt gebruikte leaseauto’s via CarNext.com en komt nu met een internationale campagne voor deze dienst.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in