Overslaan en naar de inhoud gaan

Boels Rental brengt nieuwe positionering tot leven met 3D billboard

Boels gaat next level met zijn meest recente communicatie uiting binnen de B2B positioneringscampagne.
Partner
Greenhouse

Greenhouse is een brand en performance bureau met meer dan 500 experts in data, media, creatie en tech. We werken graag samen met merken die onze combinatie van skills, drive en visie kunnen waarderen. Omdat we vanaf 2006 hebben geïnvesteerd in talent en goede ideeën, is Greenhouse het innovatieve, creatieve en ondernemende bureau geworden waar onze klanten om vragen. Greenhouse, een WPP bureau. www.greenhousegroup.com.

Boels_keeps-you-going
Boels - 3D Billboard - Düsseldorf
Boels_keeps-you-going
Boels - 3D Billboard - Düsseldorf

Met een 3D billboard wordt de slogan ‘Boels Keeps You Going’ ook via offline media door middel van storytelling visueel gemaakt. Een tot nu toe zelden vertoonde uiting voor B2B-communicatie, die aansluit bij de emotionele richting die Boels samen met Greenhouse is ingeslagen.

Boels Keeps You Going. Hoe groot de uitdaging ook is. Letterlijk.
Boels Rental kwam eerder al met een voor de B2B-wereld nieuwe internationale campagne, waarin mens, machine en uitdaging centraal staan. De nieuwe positionering, met fotografie van Jaap Vliegenthart en introductie van de nieuwe slogan ‘Boels Keeps You Going’, was het eerste zichtbare resultaat van de samenwerking tussen Boels en Greenhouse. Nu is daar dus het 3D billboard aan toegevoegd.

In deze creatie wordt de slogan visueel tot leven gebracht op billboards van tot wel tot 111m² groot. Door middel van storytelling laat Boels zien wat er gebeurt als er zo’n enorm scherm uitvalt. Zo zorgen ze letterlijk voor stopping power op de drukste plekken van Düsseldorf en Eindhoven.

Vernieuwend vooroplopen in de B2B-wereld
“Tijdens de introductiecampagne hebben we al een trendbreuk gerealiseerd t.o.v. de geldende norm in B2B. We hebben samen met Boels bewust gekozen voor een emotionele strategie in een functioneel gedreven markt. Dit kwam tot uiting in zowel de creatieve boodschap als de kanalenmix, waaronder social en (digitale) outdoor”, aldus Thijs van den Heuvel van Greenhouse.

“Door de multichannel awareness campagne wordt de nieuwe slogan goed ontvangen door onze doelgroepen. Als aanvulling daarop komen we nu met een uniek en spectaculair 3D OOH billboard, mét stopping power. Die zorgt naast meer aandacht voor een diepere lading van de slogan door de ‘practise what you preach’ verhaallijn. Deze spectacular zetten we vervolgens ook weer in via onze online kanalen. Zo zorgt multichannel voor optimale awareness. “Tom Hendrikx, Manager Corporate Communication bij Boels Rental.

Je kunt het 3D-billboard hier bekijken.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Greenhouse

Greenhouse is een brand en performance bureau met meer dan 500 experts in data, media, creatie en tech. We werken graag samen met merken die onze combinatie van skills, drive en visie kunnen waarderen. Omdat we vanaf 2006 hebben geïnvesteerd in talent en goede ideeën, is Greenhouse het innovatieve, creatieve en ondernemende bureau geworden waar onze klanten om vragen. Greenhouse, een WPP bureau. www.greenhousegroup.com.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in