Overslaan en naar de inhoud gaan

BlueMovement van Bosch kiest voor het Bureau van Talpa na pitch

De abonnementsdienst voor huishoudelijke apparaten lanceert eerste thema-campagne: Koop niks. Krijg alles.
BlueMovement van Bosch kiest voor het Bureau van Talpa na pitch
BlueMovement van Bosch kiest voor het Bureau van Talpa na pitch
© Het Bureau van Talpa
BlueMovement van Bosch kiest voor het Bureau van Talpa na pitch
BlueMovement van Bosch kiest voor het Bureau van Talpa na pitch
© Het Bureau van Talpa

BlueMovement, de start up binnen Bosch die abonnementen aanbiedt voor het gebruik van huishoudelijke apparaten, kiest het Bureau van Talpa Network als creatief partner. De abonnementsdienst, die in het teken staat van de circulaire economie lanceert de eerste thema-campagne ‘Koop niks. Krijg alles.’. Het witgoedbedrijf wil de marktpositie verstevigen en een nieuwe doelgroep aanboren

related partner content for mobile comes here

Na een kort pitchtraject won het Bureau van Talpa Network het BlueMovement account. Claudia Leurink, growth lead BlueMovement: ‘Het Bureau verraste ons met een creatief concept dat niet alleen impact heeft, maar ook nog eens slim in te zetten is. Het concept heeft mileage en kan worden toegepast door alle lagen van communicatie, door de hele klantreis heen.’ 

De Koop niks. Krijg alles-comemrcials

BlueMovement - vakantie

BlueMovement - aanzoek

'Recycle, refurb en reuse'

Volgens BlueMovement blijft de trend van bezit naar gebruik doorgroeien, wat betekent dat steeds meer Nederlanders producten leasen of huren in plaats van deze te kopen. De start up zegt dat het voordeel van het aanbod is is dat de gebruiker voor lage maandelijkse kosten kwaliteit, service en gemak krijgt. De aangeboden circulaire dienst staat in het teken van recycle, refurb en reuse. Met het aanbod wil de abonnementsdienst  bijdragen aan een duurzame wereld terwijl het eigenaar blijft van de refurbished apparatuur.  

'Waarom kopen als je alleen wilt gebruiken'

De eerst thema-campagne uit de koker van het Bureau van Talpa, opgenomen in een zwembad in de Nederlandse kou van november, speelt in op het inzicht ‘waarom kopen als je iets alleen wilt gebruiken?’ Wouter van der Pauw, creative director bij het bureau: ‘ls de wasmachine kapot gaat, hoor je mensen weleens gekscherend zeggen 'deze maand maar ff niet uit eten'. Met het huren van producten haal je de beste kwaliteit in huis, zonder daar in één keer een grote smak geld voor neer te leggen, oftewel koop niks en krijg alles.’ 

De Koop Niks. Krijg Alles-campagne bestaat uit online video, radio en social inzet.

Lees ook: 

Credits:

Bureau: het Bureau van Talpa Network

Creatie: Rogier Tolen en Auke van Rossum

Graphics design: Denise Jongkind & Jan-Willem Vink

Creative Director: Wouter van der Pauw

Creative Producer: Jenny Bakker

Regie: Rogier Tolen

DoP: Jorrit Garretsen

1st AC: Rob v Dam

Licht: Johan Hoitink 

Grip: Euro Grip Julien van Meeteren

Geluid: Martyn vd Sluis

Fotografie: Reinier Bergsma 

Art dep: Tessa Beijer en Barabra v Nimmerseel

Styling: Amy vd Berg

Visagie: Emma Blok

Casting: Sjouer Casting 

Locatie: Peter Hermans

Geluidsnabewerking: Jaap Wajer

Montage: Bandit

Voice over: Kim Berkhout

Productie ass: Rianne Broers, Daan Wassen, Alexander Barten

Klant: Claudia Leurink en Marjolein van Hek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in