Brede samenwerking levert film op voor Teylers Museum
De partijen lanceren een film voor de tentoonstelling van Leonardo da Vinci in Teylers Museum. Naast de video wordt de campagne aangevuld met buitenreclame, social advertising en een landelijke advertentiecampagne in dagbladen en magazines.
Regisseur Bram van Alphen: ‘Ik stond voor een creatieve uitdaging. De tentoonstelling, met originele tekeningen van Leonardo Da Vinci, was nog niet klaar. Er was dus geen "product" om te filmen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘De film belicht de kenmerken van Da Vinci’s werkwijze en zijn zoektocht naar de “Goddelijke” essentie. De bezoeker wordt geprikkeld om met deze nieuwsgierigheid te komen kijken’, aldus Van Alphen
Credits
Productie: Hazahzah Films
Agency: Goed Stel Mensen
Design: Studio Wesseling
Concept en regie: Bram van Alphen
Copywriter: Kim Triesscheijn
Creatieve Directie: Maarten van de Vijfeijken
Producer: Lex Scanto
DoP: Myrthe Mosterman
Edit: Marvin Saïd Schoemaker
Geluid: Tone of Voice
Muziek: Goodsounds
Post Prod: Captcha
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid