Selmore wint Lotto

Lotto, een spel van de Nederlandse Loterij, heeft na een strategische en creatieve oriëntatie gekozen voor Selmore.

Na een strategische en creatieve oriëntatie heeft Lotto, een spel van de Nederlandse Loterij, gekozen voor Selmore. Het doel is om in gezamenlijkheid te werken aan een sterker merk. Een nieuwe campagne voor Lotto zal dit jaar nog te zien zijn.

Samenwerking
Nederlandse Loterij koos onder meer voor Selmore, omdat het bureau 'zich goed voelt in de samenwerking met andere specialistische bureaus'.

Wat willen Lotto-spelers?
Niels Westra (creative partner Selmore) zegt in een toelichting op de business win dat het bureau in de loop van het pitchproces te weten is gekomen wat spelers van Lotto beweegt. Westra: 'We weten waar ze van dromen en wat ze wel en wat ze niet willen. Bij Lotto speelt de lol van het spelen een grotere rol. Lotto is namelijk het leukste spel onder de kansspelen. Daarmee geven we Lotto een unieke positie binnen het merkenportfolio van Nederlandse Loterij.'

Betrokken bureaus
Selmore laat zich voorstaan op de 'intensieve samenwerking' die het heeft met andere bureaus om de klus te klarne. 'Samen met UM is de media- en campagnestrategie ontwikkeld. Met brand identity bureau Millford wordt gewerkt aan een nieuwe visuele identiteit en tone of voice. Selmore bouwt met House of Sports eigen activaties rondom het Team LottoNL-Jumbo. En met Yune ontwikkelt het bureau een social communicatielaag.'

Eerder plaatste Selmore onderstaande advertentie om de accountwinst luister bij te zetten:

Beeld: https://lotto.nederlandseloterij.nl

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie