Walter Aerts verruilt zijn functie als ceo van marketingbureau Vet Digital voor die van head of business development bij Opt Out Advertising. Het Nederlandse bedrijf dat een privacyvriendelijke online advertentietechniek verkoopt, stelt Aerts aan om de internationale groei te leiden. Opt Out Advertising was tot voor kort alleen in Nederland actief en breidde vorige week officieel uit naar het Verenigd Koninkrijk. Daar is de Britse krant The Guardian de eerste klant.
Privacybewuste aanpak
Aerts werkte voor zijn tijd bij Vet Digital bij JustPremium, een advertentietechnologiebedrijf dat in 2021 is overgenomen door het Amerikaanse GumGum.
'Opt Out Advertising is een vooruitstrevend bedrijf dat de digitale advertentiewereld revolutioneert, en ik ben verheugd om deel uit te maken van dit team,' aldus Aerts.
'De uitgebreide ervaring en expertise in de branche maken Walter Aerts de ideale persoon om onze missie bij nieuwe partijen bekend te maken: het bieden van een privacybewuste benadering voor zowel uitgevers als adverteerders', zegt Tom van Betheim, ceo van Opt Out Advertising
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!