In de training Usability, Experience & Conversie bij Beeckestijn Business School leer je hoe je klantinzicht kunt verkrijgen en dit inzicht kunt benutten om de performance en user experience van jouw website te verbeteren. Je leert hoe je met beïnvloedings- en persuasion principes, testen en personalisatie de conversie kunt verhogen en conversiedoelen kunt behalen.
Je leert:
- UX onderzoeksmethoden toepassen voor het verkrijgen van klantinzicht
- De user experience van website(s) te verbeteren
- De conversie van website(s) te verhogen
- Beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen
- Testen, analyseren, meten en bijsturen
Je leert niet alleen theorie, maar past deze theorie ook meteen toe in de praktijk. Zo maak je meteen al een eerste slag in het verbeteren van de performance van jouw website!
Voor wie is de training Usability, Experience & Conversie bedoeld?
Je bent werkzaam in de online wereld en wilt meer inzicht in usability, online user experience en conversie. Je wilt deze nieuwe kennis en inzichten direct toepassen om de performance van een website te optimaliseren.
Enkele onderwerpen die aan bod komen tijdens deze training:
- User behavior online
- Trends binnen user experience
- Koopboosters en gamification technieken
- Belang van tekst, beeld, video en design
- Personalisatie
- UX onderzoeksmethoden
- Tooling
Startgarantie
De training start op 9 oktober in Leusden (startgarantie).
Meer informatie
Is deze training iets voor jou? Of wil je graag meer informatie over deze training? Klik hier voor meer informatie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!