In de 1-daagse training Conversie optimalisatie bij Beeckestijn Business School leer je van conversie specialist Martin van Kranenburg door middel van onderzoek en analytics de conversiekansen van je website in kaart te brengen. En hoe je met beïnvloedings- en persuasion principes, testen en personalisatie de conversie kunt verhogen om zo je conversiedoelen te behalen. Je leert niet alleen theorie, maar past deze theorie ook meteen toe in de praktijk. Het is dus een training waarbij je meteen actief aan de slag gaat met het verbeteren van de performance van jouw website!
Programma
Usability & Conversie
- User experience design
- Conversie & conversie optimalisatie
- Online persuasion
Web Analytics
- Inleiding in web analytics
- Web analytics meten & segmenteren
Onderwerpen tijdens de training Conversie optimalisatie
- Bepalen conversiedoelen
- Web analytics en funnel analyse
- Kwantitatief, kwalitatief en expert onderzoek
- Online persuasion en beïnvloedingstechnieken voor hogere conversie
- Personalisatie als middel voor conversie verhoging
- Tooling voor optimalisatie (o.a. Website optimizer, Hotjar, Usabilla, Webvink)
- Het uitvoeren A/B testen en multivariate testen
- Valkuilen bij testen
- Tips en tricks voor optimalisatie content, design en functionaliteit
- Rendement van conversie optimalisatie: vaststellen en meten KPI’s
- Meten, optimaliseren en bijsturen
- Toepassing in de praktijk
Meer informatie?
Wil je meer informatie over deze training? Bekijk dan onze website!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!