Vanessa Hofland maakt de overstap van Ahold Delhaize naar Media.Monks. Bij Ahold bouwde zij in twee jaar de AH Studio op, een groot inhouse-bedrijf dat de contentproductie voor Albert Heijn-kanalen verzorgt. Tegenover Adformatie zegt ze toe te zijn aan een nieuwe uitdaging.
Media.Monks geeft Hofland de dagelijkse leiding over het op- en uitbouwen van een nieuwe propositie genaamd Monks+. Het bedrijf gaat 'hybride operationele modellen op maat' ontwikkelen voor klanten in onder meer de telecommunicatie en financiële sector. Bedrijven die veel content produceren, geeft Hofland aan. Met de nieuwe inhouse-propositie wil Media.Monks klanten meer merkconsistentie, snelheid en waar voor het geld bieden.
'Bijna een morele plicht'
Vanessa Hofland, geeft aan: 'Er is een enorme shift gaande; een 'paradigm shift' waarbij klant- en agency relaties totaal op z'n kop gaan. In mijn opinie is media.monks het bedrijf met de beste kaarten: de juiste infrastructuur, het talent en de global footprint. Het is bijna een morele plicht om deze verschuiving te faciliteren en te begeleiden. Daarnaast zijn er al succesvolle duurzame operationele modellen op maat opgetuigd samen met bijvoorbeeld BMW, Mondelez en Google. Ik kijk er naar uit om dat in Nederland, en door de gehele EMEA regio verder op te zetten en uit te bouwen.'
Victor Knaap, medeoprichter en CEO EMEA van Media.Monks, is erg in zijn nopjes met het aantrekken van Hofland. Hij zegt dat hij eens bij Ahold is gaan kijken om Hoflands inhouse-bedrijf te aanschouwen. Dat bleek het beste inhouse-bedrijf te zijn dat hij ooit gezien had. Volgens Knaap wilde Hofland 'meer dan alleen maar bananen fotograferen' en gaat zij bij Media.Monks de Monks+ propositie op- en uitbouwen in de EMEA-regio.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!