Stefanie van Rootselaar is per 1 maart benoemd tot directeur van Stichting Fight cancer. Ze volgt Limore Noach op, die Fight cancer landelijk op de kaart heeft gezet en vele miljoenen euro’s heeft geworven voor kankeronderzoek. Noach blijft als lid van de raad van toezicht betrokken bij de stichting.
De afgelopen vijftien jaar vervulde Van Rootselaar diverse commerciële functies, als laatste bij Air France-KLM. Daar was ze verantwoordelijk voor alle campagnes in de Benelux. Verder werkte ze als managing director Europe bij internationaal pr-bureau Future Factor en vervulde zij diverse rollen bij DPG Media.
Van Rootselaar: 'Wat een mooie kans om in deze rol bij Fight cancer een bijdrage te leveren aan een wereld waarin kanker geen dodelijke ziekte meer is. De merkwaarden van de stichting – waaronder betrokken, positief, open en daadkrachtig – sluiten naadloos aan op hoe ik in het leven sta. Ik geloof sterk in onze missie om mensen te inspireren om samen vanuit de liefde voor het leven een vuist te maken tegen kanker.'
De focus van Fight cancer ligt in 2021 voornamelijk op het verder uitbouwen van het merk, het ontwikkelen van nieuwe evenementconcepten voor fondsenwerving (binnen de RIVM-richtlijnen) en het lanceren van het online platform LoveLife.nl, waarop interviews en documentaires komen, maar ook sportieve work-outs en gezonde recepten.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!