Het vinden van de balans in digital, social, customer experience en duurzaamheid is lastig. Daarbij komt er met de groei van digitale marketing een gevaar voor merken: er is meer focus op conversie dan op brand building.
Merken zijn juist één van de belangrijkste assets van de organisatie en daarom is brandmanagement zo belangrijk. In de masterclass Strategisch Brandmanagement leer je hier alles over.
Tijdens de masterclass leer je onder andere:
- Hoe je een eigen brandmanagement visie en strategie ontwikkelt
- Alles over de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van brandmanagement
- Een merk goed managen
Voor wie?
Ben jij betrokken bij de planning en/of uitvoering van marketing-, brandmanagement-, productmanagement-, of communicatie activiteiten binnen je organisatie? Dan past deze masterclass perfect bij jou.
Praktische informatie
Datum: maandag 22 augustus
Locatie: Leusden, Amsterdam, Utrecht of Online Classroom
Studiebelasting: 5 dagen
Kosten: €3.620,- (excl. BTW)
Lees hier meer over de masterclass Strategisch Brandmanagent >>
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!