Tijdens deze gratis clinic van Beeckestijn Business School behandelt Michael de belangrijkste punten om je resultaten via e-mailmarketing automation te verhogen. Je leert e-maildoelstellingen maken, Customer journeys beoordelen en de waarde van interactieve user experiences. Verder zal je ontdekken wat beschikbare en benodigde profielkenmerken voor écht persoonlijke contactmomenten zijn.
Datum: 14 december
Tijd: 09:30 - 11:00 uur
Locatie: Live-stream
Dit kun je verwachten
Michael neemt je mee in een praktische kijk op een middelmatige e-mailmarketing. Hij behandelt hoe je deze naar een strategisch hoger niveau kunt brengen. Tijdens de clinic leer je van award winning cases in e-mailmarketing automation. Dit zijn o.a. cases van UNICEF, Carglass en Hans Anders.
Over de spreker
Michael Straathof is co-founder en Consultant bij 100%EMAIL. Michael heeft een track-record van 25+ jaar in CRM, Data Driven- en E-mailmarketing. Als oud-voorzitter van de Email council van de DDMA, stond hij aan de start van een aantal zeer succesvolle initiatieven, zoals de jaarlijkse Email Summit, de E-mail benchmark en de E-mailmarketing opleiding bij Beeckestijn. Michael is zeer gepassioneerd om het Data Driven Marketing vakgebied naar een hoger niveau te trekken. Met ±50 experts bij 100%EMAIL is het een toonaangevend en award-winning bureau voor 100+ Nederlandse en Internationale (A-)merken.
Gratis aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze online clinic van Beeckestijn Business School
- De sessie wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
- De sessie zal te volgen zijn via een live-stream
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!