Audio is het meest krachtige marketinginstrument dat wij marketeers tot onze beschikking hebben. Er ligt een enorm potentieel bij audio. Wat is de kracht van audio? Wat heeft dit voor effect op ons gedrag? En hoe kun je audio strategisch inzetten voor jouw merk? Niels de Jong legt het uit tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.
Datum: 28 januari
Tijd: 09:30 - 11:00 uur
Locatie: Live-stream
Dit kun je verwachten
Tijdens deze clinic maak je kennis met het begrip sonic branding. Je krijgt onder andere antwoord op de volgende vragen:
- Wat is muziek?
- Wat doet muziek in het brein van de luisteraar?
- Hoe (en wanneer) werkt muziek voor je merk?
- Wat is toekomst van sonic branding?
Voor wie?
Deze clinic is interessant voor marketingcommunicatie managers en CMO's die aan een sterk merk willen bouwen en stappen willen zetten hiervoor.
Over de spreker
Niels de Jong is mede-oprichter van TAMBR. Hij studeerde rechten in Leiden, werkte in de financiële dienstverlening en werd opgeleid tot klassiek pianist. Na een tweede loopbaan in de creatieve industrie helpt hij nu merken met de strategische inzet van muziek en geluid.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!