Overslaan en naar de inhoud gaan

Jan-Willem Borsboom en Branco Scherer naar Ex Machina Group

Ze worden verantwoordelijk voor respectievelijk media solutions en brandend & shoppable video.
Miniatuurvoorbeeld
Borsboom (links) en Scherer (rechts)
Miniatuurvoorbeeld
Borsboom (links) en Scherer (rechts)

Jan-Willem Borsboom en Branco Scherer voegen zich bij Ex Machina Goup. Dit techbedrijf focust zich op de ontwikkeling van innovatieve, interactieve multischerm-strategieën en -oplossingen voor merken, media en retailers van over de hele wereld.

related partner content for mobile comes here

Ontwikkeling live videoquiz

Jan-Willem Borsboom was in het verleden onderdeel van het management van Improve Digital en RTL Nederland. Verder was Borsboom ook ceo van GroupM Connect APAC. Hij zal zich nu gaan focussen op de business development van PlayTriva, een platform met live videoquizzen. Het gaat hierbij om een nieuwe vorm van interactieve videocontent.

Borsboom stelt dat de opkomst van live interactieve videoquizzen een rage en nieuw genre heeft ontketend. ‘Het quizsegment is een vorm van entertainment dat niet alleen bestemd is voor media-organisaties, maar ook voor reguliere corporates. Het kan dienen als een moderne tool voor interne communicatie en kennismanagement.'

Aankopen real-time doen tijdens een video

Branco Scherer, in het verleden actief als managing director van commerciële partnerships voor Endemol Shine Group en als managing director van LifeHunters, zal zich focussen op de interactieve ‘shoppable video’-markt. Dit is een relatief nieuwe manier van online shoppen dat wereldwijd groeit door bedrijven als Amazon en Alibaba.

‘Shoppable Video van Ex Machina maakt het voor gebruikers mogelijk om real-time, instream-aankopen te doen op een natuurlijke en amuserende manier gedurende het bekijken van videocontent’, vertelt Scherer. ‘Deze interactieve feature kan worden toegevoegd aan tv-programma’s en branded content-campagnes.’

Jeroen Elfferich, ceo Ex Machina Group, is erg blij met de aanstelling van de twee. ‘Hun komst versterkt onze positie in het live interactieve quiz-segment. Een markt die wereldwijd snel groeit en ook interesse geniet van meerdere industrieën.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in