Hoe kun je funnels bouwen die succesvol zijn? En hoe kun je het beste het See-Think-Do-Care model toepassen? Er zijn ondertussen al tientallen modellen ontwikkeld. Maar er zijn er maar weinig die hem echt snappen en slim toepassen. Want vaak ontbreken de juiste kpi's en sluiten de fases niet logisch op elkaar aan. Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School op 2 november laat Marcel zien hoe je de funnel wel slim opbouwt!
Datum: 2 november
Tijd: 13:00 tot 15:00 uur
Locatie: Leusderend 30
Kosten: Gratis
Dit kun je verwachten
Tijdens deze clinic leer je hoe je audiences opbouwt en de juiste content per fase aanbiedt. Er worden praktische voorbeelden besproken van micro-conversies en het doormeten daarvan. Uiteraard komt ook aan bod hoe we de funnels inrichten zónder cookies, maar mét het nieuwe Google Analytics.
Over de spreker
Marcel Udo is sinds 2009 actief bezig met Programmatic advertising. Allereerst aan publisher zijde bij De Telegraaf, maar later ook aan klant en bureauzijde. Op dit moment werkzaam als zelfstandig programmatic consultant waarbij hij adverteerders en digital mediabureaus helpt met het opzetten en verbeteren van hun programmatic buying. Marcel heeft een intensief trainee programma ontwikkeld en leidt young professionals bij mediabureaus op tot Paid advertising experts.
Gratis aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 13:00 tot 15:00 uur
- De clinic zal te volgen zijn op locatie in Leusden
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!