Wat is het geheim van grootse creativiteit? Dat zijn inzichten. Dan gaat het niet over de inzichten die zichtbaar zijn aan de oppervlakte, maar om de inzichten die onder de oppervlakte liggen. Kleine geheimen waarvan mensen denken dat ze de enige zijn die ze hebben of waarvan ze zich niet bewust zijn. Als je product, merk of communicatie deze beetpakt, dan zeg je: ik begrijp je! Dit is de belangrijkste reden voor een connectie. Tijdens de clinic van Beeckestijn Business School leer je van Jeroen Dontje welke soorten inzichten er zijn, hoe je ze vindt en hoe ze bijna vanzelf leiden tot de grootse creaties.
Dit kan je verwachten
Tijdens de clinic leer je:
- Over het belang van inzichten en perspectief
- Over voorbeelden van super inzichten
- Welke soorten inzichten er zijn
- Hoe je aan de inzichten komt
- Hoe dit leidt tot impactvolle creativiteit
Over de spreker
Jeroen Dontje is Creative Director van bureaugroep Matter, en was voorheen Chief Creative Officer van Yune. Hij is voormalig Head of Global Creative Development van Endemol International en bedenker van Fox TV gameshow Bullseye. Ook is Jeroen schrijver van top 25 boek De dag na de brainstorm.
Gratis aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur op 7 juni
- De clinic zal online te volgen zijn via een live-stream
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!