Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken stelt Murk Spits aan als directeur Indonesië

De voormalig Vrumona-topman gaat een van de grootste markten van Heineken leiden.
Murk Spits
Murk Spits
© Heineken
Murk Spits
Murk Spits
© Heineken

Murk Spits (45) is per 1 augustus benoemd tot president director Heineken Indonesië. Zijn standplaats is Djakarta (Java). Het pilsmerk Bintang, een merk uit het Heinekenportfolio, is marktleider in de Indonesische archipel.

related partner content for mobile comes here

Spits was de afgelopen 6,5 jaar actief voor frisdrankconcern Vrumona (ook Heineken). Tot april 2015 was hij director out of home & export. Daarna werd hij benoemd tot managing director. Spits is een Heineken-man ten voeten uit. Hij startte er zijn carrière in 2000 als regional unit controller. Van 2008 tot 2010 was hij marketing manager in Algerië (voor het merk Tango). Spits gaf recent – nog in zijn rol als topman van Vrumona - een interview aan Adformatie. Dat brengen wij als eerste aflevering van een nieuwe serie: ‘CEO Insights’.

 

Over CEO Insights
CEO Insights is een samenwerking tussen Adformatie en marketingwetenschapper Ronald Voorn. Elke maand trekken we erop uit om een CEO of een CMO te interviewen over zijn dromen, daden, problemen en successen. Het spits wordt heel toepasselijk afgebeten door Murk Spits. Spits verrichte tijdens zijn 6,5 jaar bij Vrumona grote daden. Zijn verhaal leest u vanaf aanstaande dinsdag 20 augustus op onze website.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in