B2B lead generatie: Zo bouw je een slimme en effectieve machine

Til jouw B2B lead generatie naar een hoger niveau met de gratis clinic op 24 april

Veel B2B marketeers bieden content aan (zoals whitepapers en ebooks) in ruil voor een e-mail adres en noemen dat vervolgens een lead. Dit proces is in de afgelopen jaren nauwelijks veranderd en dat is, gezien de snelheid waarin digitale marketing zich ontwikkelt, op zich best bijzonder. Vaak wordt deze content aangeboden als niet-meetbare PDF, niet geoptimaliseerd voor kleinere schermen en is de content niet geïntegreerd met een marketing automation platform. Allemaal risico’s die de kans op uiteindelijke conversie verkleinen. De tijd van traditionele lead generatie ligt achter ons. Het is tijd voor een flinke moderniseringsslag.

We nodigen je graag uit voor de gratis clinic “B2B lead generatie; Zo bouw je een slimme en effectieve machine" door Michiel Schouten bij Beeckestijn Business School.

Wat kun je verwachten?

Michiel legt je met veel praktijkvoorbeelden uit hoe jij jouw B2B lead generation klaarstoomt voor de steeds complexere b2b sales cycles.

Daarbij komen de volgende onderwerpen aan bod:

- Het belang van goede content
- Moderne content formats
- Marketing automation
- Lead scoring
- Keuze van distributiekanalen
- Marketing & sales alignment

Over de spreker

De clinic wordt gegeven door Michiel Schouten, marketing strateeg en demand generation specialist. Sinds Februari 2017 werkzaam als Head of Marketing bij de snelgroeiende MarTech scale-up Foleon.

Aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.

Kom op vrijdag 24 april 2020 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09:30 - 11:30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. De Inloop is vanaf 09:10 uur.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →