Na de succesvolle opening van het kantoor in Amsterdam en de uitbreiding van het hoofdkantoor in Breda, is de uitbreiding van het team met ervaren agency specialisten opnieuw bevestiging van de ambitie om te excelleren in social media- en influencer marketing.
Carlin van Vugt: Specialist op het gebied van digital marketing & projectmanagement
Als Lead Influencer Marketing bij Scooperz brengt Carlin van Vugt een diepgaande kennis van social media en performance marketing, opgedaan bij Fightclub en Merkle Nederland. Gebaseerd op haar jarenlange ervaring met key clients, zal zij verantwoordelijk zijn voor het l'Oréal account en gaan werken aan de verdere uitbouw van dit account en optimaliseren van processen.
Marije van Weert: De expert in langdurige klantrelaties en opvallende influencer campagnes
Met een indrukwekkende achtergrond als voormalig Senior Brand Partnerships Manager Benelux bij We Are Era, voegt Marije van Weert een nieuwe dimensie toe aan het L'Oréal account. Haar bewezen track record in het ontwikkelen van influencer campagnes en het opbouwen van langdurige relaties met klanten zal ongetwijfeld een belangrijke rol spelen in het verder versterken van Scooperz' positie in de markt.
Esmee de Reus: Een innovator in influencer marketing
Als voormalig Influencer Marketing Manager bij Dept, brengt Esmee de Reus een schat aan ervaring in influencer marketing naar Scooperz. Haar rol als Influencer Campaign Manager belooft innovatieve campagnes en een doelgerichte aanpak om de prestaties van influencer campagnes te optimaliseren.
Met deze drie nieuwe toevoegingen aan het team zet Scooperz haar koers voort als een toonaangevend bureau op het gebied van social media marketing en influencer partnerships.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!