Premium

Dit zijn de genomineerden voor Cannes Lions Direct


J. Walter Thompson is tweemaal genomineerd voor een Cannes Lions Direct, met de Free a Girl movement-campagne voor NGO Free a Girl, in de strijd tegen kindprostitutie.

Andere bureaus die hun medewerking verleenden, zijn CAPTCHA Amsterdam /  Fleischmanhillard India Mumbai, Hectic Electric, Massive Music, MRTN Editing, New Amsterdam Film Company, Omnicom Public Relations Group en This Page.

Heineken
DDB & Tribal Worldwide  werd genomineerd voor de A’dam Fresh campagne voor Heineken. Toeristen die Amsterdam bezoeken, kregen in deze campagne een verse Heineken aangeboden.


Productie was in handen van Global Ticket en Superhero Cheeseckae. Starcom was verantwoordelijk voor media.

MediaMonks maakt drie keer kans op een prijs, met werk voor de campagne Worlds of Welcome (bureau: DDB Group Duitsland). In deze campagne werden vluchtelingen geholpen met de vertaling van basisbehoeften in hun eigen taal.
 

In totaal werd er 214 inzendingen genomineerd in deze categorie.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie