Klanten worden geacht steeds meer gebruik te maken van digitale selfservice kanalen. Nummer 1 prioriteit is het voorkomen van onnodige contacten en tegelijkertijd klaar te staan voor klanten die echt hulp nodig hebben. Hoe krijg je dit voor elkaar? En welke projecten leveren het beste resultaat op voor jouw organisatie?
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic: Digitale selfservice en kanaalsturing, hoe pak je dat aan? door Gijs Bos op 25 maart van 13:00 - 15:00
Wat kun je verwachten?
Tijdens deze clinic leer je:
- Hoe spot je opportunities voor digitale selfservice?
- Ontdekken wat de echte oorzaak is waarom mensen afhaken tijdens digitale selfservice? Of waarom proberen klanten digitale selfservice niet eens proberen?
- Wat kan je daar dan aan doen? En hoe meet je de resultaten?
- Hoe je ‘kanaalsturing’ kan inzetten om ongewenst contact te reduceren.
- Welk framework je kan inzetten om iedereen achter jouw project te krijgen.
Na deze clinic ben je klaar om concrete resultaten te behalen voor jouw organisatie!
Over Gijs
Gijs Bos staat met één been in de digitale wereld en met het andere been in de wereld van klantenservice en telesales. Dankzij projecten bij grote organisaties in binnen- en buitenland heeft hij vele projecten zien slagen én falen. Door deze ervaringen kan Gijs organisaties laten accelereren. Gijs deelt zijn kennis met plezier.
Aanmelden
Kom op woensdag 25 maart 2020 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13:00 – 15:00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Meld je gratis aan >>
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!