TBWA\NEBOKO kondigt met trots aan dat Dennis Baars en Erik Falke met onmiddellijke ingang zijn benoemd tot Executive Creative Directors voor de Nederlandse activiteiten van het bureau.
Dennis en Erik spelen al negen jaar een cruciale rol in de creatie van campagnes voor McDonald's en NS. Daarnaast hebben ze een belangrijke rol gespeeld bij de ontwikkeling van de Staatsloterij campagnes voor de Oudejaarstrekking. Wat de afgelopen vier jaar drie Gouden Loekies en één Zilveren op heeft geleverd. De nieuwste Staatsloterij-film is ook dit jaar een kanshebber voor de Gouden Loeki, de prijs voor de beste tv-commercial van Nederland zoals gekozen door het publiek.
Samen met Anouk Zink (Managing Director), Thomas van der Helm (Head of Account), Wim Jan Zijlstra en Michel MacDonald (Co-Heads of Strategy) kijkt het bureau uit naar verdere succes en groei voor haar Nederlandse deel.
"We zijn ontzettend blij dat Dennis en Erik de rol van Executive Creative Directors voor onze Nederlandse activiteiten op zich nemen", aldus Darre van Dijk, CCO TBWA\NEBOKO, "Ze hebben een belangrijke rol gespeeld in het succes van onze klanten en zijn een essentieel onderdeel van de TBWA-familie. We hebben er alle vertrouwen in dat hun leiderschap ons zal helpen te blijven groeien en op creatief gebied grenzen te verleggen."
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!