Premium Media 'Wat je verkoopt ben je zelf', Erwin Wijman schreef een boek met tips om klanten voor eeuwig aan je te binden
Premium Merkstrategie 50 jaar Aldi: ‘Bedrijfstrots, groepsgevoel, maar wel een beetje doorlopen’ Net als Adformatie ziet ook Aldi Abraham dit jaar. 10 merkessenties gedestilleerd uit 50 jaar Aldi.
Partnerbijdrage Mystery shopper zet vak van winkelmedewerker op de kaart Mensch ontwikkelt in opdracht van INretail imagocampagne.
Premium Carriere Nieuwe gezichten in de Effie Stuurgroep Patritia Pahladsingh en Hans Middelhoek nemen het stokje over van Dick van der Lecq en Mary Hoogerbrugge, die afscheid nemen van de Effie.
Premium Campagnes Koekeloeren naar koeien met Wakker Dier, de dikke buiken van Women Inc. en ander opvallend campagnenieuws Onder meer Persuade, Calamity Jane en KesselsKramer tonen het betere creatieve werk.
Premium Carriere Jordi Hillenga (Scapino) Future CMO of the Year 2023 Jordi Hillenga werd verkozen als hét marketingtalent 2023. Dit is de volledige Top 5.
Premium Merkstrategie 50 jaar Aldi: ‘Bedrijfstrots, groepsgevoel, maar wel een beetje doorlopen’ Net als Adformatie ziet ook Aldi Abraham dit jaar. 10 merkessenties gedestilleerd uit 50 jaar Aldi.
Partnerbijdrage Mystery shopper zet vak van winkelmedewerker op de kaart Mensch ontwikkelt in opdracht van INretail imagocampagne.
Premium Carriere Nieuwe gezichten in de Effie Stuurgroep Patritia Pahladsingh en Hans Middelhoek nemen het stokje over van Dick van der Lecq en Mary Hoogerbrugge, die afscheid nemen van de Effie.
Premium Campagnes Koekeloeren naar koeien met Wakker Dier, de dikke buiken van Women Inc. en ander opvallend campagnenieuws Onder meer Persuade, Calamity Jane en KesselsKramer tonen het betere creatieve werk.
Premium Carriere Jordi Hillenga (Scapino) Future CMO of the Year 2023 Jordi Hillenga werd verkozen als hét marketingtalent 2023. Dit is de volledige Top 5.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid