Marketing en customer experience management worden binnen veel bedrijven en organisaties steeds belangrijker. Er is een stijgend aantal managers en professionals dat werkzaam is in het marketing en CX vakgebied. Om waarde toe te voegen aan klanten en de organisatie zijn bepaalde skills nodig. Maar welke skills zijn nu en in de toekomst van belang? Hans Molenaar zal hier uitleg over geven tijdens deze online sessie van Beeckestijn Business School.
Datum: 12 december
Tijd: 16:00 - 17:00 uur
Locatie: Live-stream
Dit kun je verwachten
Tijdens een interactieve sessie wordt je door Hans Molenaar meegenomen in skills, kennis en competenties op het gebied van marketing en customer experience. Aan de hand van recente onderzoeken en concrete voorbeelden zal hij laten zien waar veel behoefte voor is. Daarnaast gaat hij in op de toekomst, vanwege de invloed die kunstmatige intelligentie zal hebben op marketing en customer experience. Maar wat zijn de kansen en bedreigingen?
Over de spreker
Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Ook is hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates B2B marketing en salesmanagement posities vervuld.
Gratis aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze online clinic van Beeckestijn Business School
- De sessie wordt gehouden van 16:00 tot 17:00 uur
- De sessie zal te volgen zijn via een live-stream
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!