Veel marketeers denken niet veel na over de prijzen in marketing. Echter, kan de prijs veel invloed hebben op de winstgevendheid van een bedrijf. Het is jammer dat pricing nog niet hoog op de prioriteitenlijst staat bij meerdere bedrijven. Wil je weten hoe je pricing slim kunt aanpakken en wat het oplevert? Tijdens deze clinic van Beeckestijn Business School laten we je zien hoe je een effectieve prijsstrategie opzet en welke voordelen daarbij horen.
Dit kun je verwachten
Tijdens de clinic leer je:
- Wat het effect is van pricing op winstgevendheid
- Wat value-based pricing is: betalingsbereidheid is dé meter voor waarde
- Hoe je betalingsbereidheid kan onderzoeken
- Over jouw propositie als een ‘bundle of benefits’
- Wat prijsdifferentiatie is: de voordelen van een good-better-best assortiment
- Psychologische tips en trucs
Over de spreker
Sebastian Glosemeyer is adviseur bij Flowresulting en adviseert klanten op het gebied van pricing. Hij krijgt energie door organisaties te inspireren en een klare kijk te krijgen op hun prijsstrategie.
Gratis aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur op 29 september
- De clinic zal online te volgen zijn via een live-stream
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!