Digital marketing trends 2023
In 2023 komen marketeers voor veel interessante uitdagingen te staan. Denk aan de storm in het social media landschap en de afstervende cookie. Gelukkig zijn er veel mooie ontwikkelingen om marketeers te helpen bij het uitvoeren van hun werk. Zo wordt Media Mix Modeling (MMM) beschikbaar voor een steeds groter publiek. Ook komen er meer oplossingen om 1st party data te verzamelen. Om in te spelen op deze ontwikkelingen is het essentieel jezelf te verdiepen in tools en techniek. Ondertussen moet je als marketeer ook kleur bekennen. Is meer consumptie altijd beter? Er worden steeds meer daden en verantwoording over jouw plek in de keten geëist.
Het Digital Marketing Trendrapport 2023 van Beeckestijn Business school verschijnt binnenkort. Tijdens het event op 18 januari zal Bart Meerdink je meenemen in de belangrijkste trends uit het rapport. De trends zijn tot stand gekomen door het analyseren van 100+ digitale strategieën. Aangevuld met internationaal onderzoek en een 3-tal interviews met experts uit de markt o.a. van Meta en B Lab. Daarnaast bespreekt Bart wat de trends kunnen betekenen voor jouw organisatie of opdrachtgever(s).
Digital marketing professional 2022
Wie mag zich Digital Marketing Professional 2022 noemen? Op basis van een actueel, concreet en praktisch plan wordt er tijdens het event een winnaar gekozen door de jury. De prijs is een initiatief van Beeckestijn Business School. Het doel is om digitale marketing als vakgebied verder te ontwikkelen en te professionaliseren. De plannen worden beoordeeld op volledigheid, relevantie en creativiteit.
De nominaties worden binnenkort bekend gemaakt.
Aanmelden
Meld je gratis aan voor het online event op 18 januari.
- 18 januari 2023
- 09:30 tot 11:45 uur
- Via Live-stream
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!