Gratis clinic: Data science & marketing

Veel organisaties hebben de wens data gedreven te werken. Maar wat betekent dit in de praktijk?

Clinic Data science & marketing

Hoe wordt je als organisatie data gedreven of data gestuurd?

Wat helpt bij data gestuurd werken, is dat je beschikt over de juiste tooling, de juiste processen maar zeker ook over de juiste mensen met de juiste kennis en vaardigheden… dan heb je het dus over advanced analytics en data science.

Kom naar de clinic bij Beeckestijn Business School in Leusden!

In deze clinic op vrijdag 21 september 2018 zullen Jurriaan en Kees kort stilstaan bij trends en ontwikkelingen op het gebied van data en data science. Daarna krijg je antwoord op de vraag hoe je als organisatie data gestuurd wordt. Hierbij zal de nadruk liggen op het opbouwen en toepassen van de juiste kennis en vaardigheden op het gebied van data science, maar ook op het organiseren en toepassen van de juiste rollen op dit gebied.

Wat doet een data scientist en wat doet een data engineer of data analist? Wat is het meest kenmerkend voor deze data professionals en wat zijn de belangrijkste verschillen? Deze inzichten helpen je om te duidelijk te krijgen wat voor data professionals én kennis én vaardigheden jouw organisatie nodig heeft om echt data gedreven te kunnen gaan werken.

Over de sprekers

Kees Groenewoud, partner bij C-Motions, is sinds 1987 werkzaam als consultant, manager en ondernemer op het snijvlak van marketing, innovatie en ICT. Daarnaast is hij verbonden aan Beeckestijn als kerndocent en (mede)auteur van verschillende artikelen op het vakgebied van data gestuurd ondernemen. Tevens is hij juryvoorzitter van de customer data award vanuit de DDMA. Jurriaan Nagelkerke is principal consultant advanced analytics en data science bij C-Motions. Jurriaan is actief in onderzoek en toepassing van advanced analytics in optimalisatie vraagstukken binnen met name de sectoren media, energy, telecom en finance.

Cmotions helpt profit en non profit organisaties klantgerichter te werken door o.a. het omzetten van (klant)data in kennis voor het maximaliseren van de waarde van en voor de klant. Zowel via offline als via online kanalen.

Meld je aan!

Kom op vrijdag 21 september 2018 naar deze clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09:30 – 11:30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 09.10 uur. Meld je gratis aan!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →