Premium

Colette Cloosterman-Van Eerd van Jumbo in Top 10 Adformatie Person of the Year 2020

In aanloop naar Koffiedik Kijken maakt Adformatie de top tien van Person of the Year 2020 bekend, dé smaakmakers van het afgelopen jaar.

Donderdag 28 januari tijdens Koffiedik Kijken wordt bekend wie Adformatie Person of the Year 2020 is. Vorig jaar won Conny Braams, cdmo van Unilever wereldwijd, en in 2018 Victor Knaap van MediaMonks en S4 Capital Group.

Naast de Person of the Year oftewel de Nummer 1 in het vak rolde uit de verkiezing – een rondvraag per mail onder 250 vakgenoten en een online enquête onder Adformatie-lezers - ook een Top 9 van de andere movers en shakers die in 2020 het verschil maakten in het marketingcommunicatievak, en de bezieling en inspiratie boden die zo essentieel is in dit vak.

 

Tot 28 januari maken we op Adformatie.nl elke dag één persoon uit die Top 9 bekend. Compleet mét de verklarende citaten van vakgenoten.

Vandaag: Colette Cloosterman-Van Eerd, Jumbo Supermarkten.

‘Jumbo heeft nog steeds de cowboymentaliteit maar laat zien dat het een echt A-merk is geworden. Omarmt op krachtige wijze de Nederlandse cultuur in haar communicatie waar we met zijn allen zo trots op zijn.’

‘Maakt megasnelle stappen in mediane communicatiedenken en zoekt als merk en retailketen de verschillende hoeken van de communicatiekolom sterk op. De retailer als media-owner en -ondernemer.’

‘De vrouw die achter haar meer zichtbare broer vooral sterk aan het merk heeft gebouwd.’

Wil je live Koffiedik Kijken op 28 januari en horen wat Brian Hirman, Caroline van Turennout en Yvonne Prins en Caroline van 't Hek voor dit jaar voorspellen? Bestel dan je kaarten via Koffiedikkijken.com

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie