Als marketeer en customer centric professional is de grootste uitdaging om aan te tonen wat jouw initiatieven en plannen uiteindelijk opleveren voor de organisatie. In veel van deze customer experience (CX) en marketingplannen mist de financiële onderbouwing voor het verbeteren van de CX. Maar hoe maak je een goede CX businesscase? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.
Datum: 16 februari
Tijd: 09:30 - 11:00 uur
Locatie: Live-stream
Dit kun je verwachten
Hans Molenaar van Beeckestijn Business School laat je in deze clinic zien hoe je een CX businesscase maakt waarmee je de rest van de organisatie kunt overtuigen. Dit doet hij aan de hand van voorbeelden en praktische bouwstenen waar jij na afloop van de clinic meteen mee aan de slag kunt gaan.
Over Hans
Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Daarnaast is hij als ondernemer actief in recreatief vastgoed en in een aantal startups. Hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, 404-network, Selligent, E-banking solutions en Hanco) b2b marketing en salesmanagement posities vervuld.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!