Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo beoordeelt het vak de EK-campagnes

Albert Heijn komt overall als beste uit de bus, vlak voor Koning Toto. Lidl krijgt de rode lantaarn uitgereikt.
Albert Heijn | Alles Voor Oranje
Albert Heijn | Alles Voor Oranje
© TBWA\Neboko
Albert Heijn | Alles Voor Oranje
Albert Heijn | Alles Voor Oranje
© TBWA\Neboko

Adformatie vroeg een gemêleerd gezelschap vakgenoten over de kwaliteit van de onlangs gelanceerde EK-campagnes. Hoewel de bekende Oranje-gekte zich schijnbaar nog ergens in de luwte verschuilt, wellicht door de aangeleerde en verplichte voorzichtigheid van het afgelopen jaar, zijn prille tekenen van opbloeiende Oranje-liefde zichtbaar. En dat komt waarschijnlijk niet door de 'veelbelovende' laatste oefenwedstrijden van het Nederlands Elftal. Zijn het dan toch de reclames met Wesley Sneijder, Andre Hazes, de Juichcape of het Geluksbroekje die het sentiment bepalen? Een oordeel.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in