Zeeman lanceert een nieuwe campagne waarin het een ode brengt aan mensen die het échte werk doen. Hierbij moet volgens de textielsuper gedacht worden aan de vissers, timmermannen, slopers, bouwers en lassers: mannen én vrouwen. De campagne is in het leven geroepen om de basics werkkleding-lijn van het merk aan te prijzen.
Favoriet
Zeeman legt uit dat de ‘no-nonsense aanpakkers’ niet aan fast-fashion doen, dat betekent volgens de super dat ze jaar in, jaar uit het liefst kiezen voor dezelfde werkkleding: kleding die gewoon goed zit en tegen een stootje kan. Volgens de Textielsuper is de basics-lijn daarom steeds vaker favoriet bij de noeste arbeiders.
De ode aan mensen die het échte werk doen
Kwaliteit
De werk-mode is naar eigen zeggen populair omdat Zeeman die kleding zou ontwikkelen van ‘materialen die lang meegaan, lekker zitten, altijd op voorraad zijn in een aantal basiskleuren. Daarnaast zou de werkkleding op een verantwoorde manier gemaakt worden bij fabrieken die het merk goed kent.
Lees ook: Zeeman verkoopt Lucht
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!