Overslaan en naar de inhoud gaan

Overheid lanceert vuurwerkcampagne met dubbelzinnige boodschap: 'De loterij die je niet wil winnen'

De campagne is voor het vierde jaar op rij ontwikkeld door Cheil Benelux.
vuurwerk
De loterij die je niet wil winnen.
vuurwerk
De loterij die je niet wil winnen.

De kans op vuurwerkletsel is een stuk groter dan het winnen van een grote geldprijs bij de oudejaarsloterij. Dat is de dubbelzinnige boodschap van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat in de campagne 'De loterij die je niet wil winnen', die is bedacht en ontwikkeld door Cheil Benelux.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Aart Lensink

De nieuwe vuurwerkcampagne lijkt leuk, een knipoog naar de loterijreclame. Helaas, het werkt niet. Zeg ik niet (maar vind het wel). Zegt iO-collega en psycholoog Daan Goote in dit artikel: https://www.linkedin.com/pulse/waarom-de-originele-nieuwe-knipoog-vuurwerkcampagne-niet-daan-goote-ydd8e/

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in