Overheid lanceert vuurwerkcampagne met dubbelzinnige boodschap: 'De loterij die je niet wil winnen'
De campagne is voor het vierde jaar op rij ontwikkeld door Cheil Benelux.
De kans op vuurwerkletsel is een stuk groter dan het winnen van een grote geldprijs bij de oudejaarsloterij. Dat is de dubbelzinnige boodschap van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat in de campagne 'De loterij die je niet wil winnen', die is bedacht en ontwikkeld door Cheil Benelux.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidDe nieuwe vuurwerkcampagne lijkt leuk, een knipoog naar de loterijreclame. Helaas, het werkt niet. Zeg ik niet (maar vind het wel). Zegt iO-collega en psycholoog Daan Goote in dit artikel: https://www.linkedin.com/pulse/waarom-de-originele-nieuwe-knipoog-vuurwerkcampagne-niet-daan-goote-ydd8e/