Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone en Ziggo zetten in op gezamenlijk klantenprogramma Priority

Klanten van Vodafone en Ziggo krijgen met Priority tickets voor al uitverkochte concerten en wedstrijden van Ajax en kortingen.
Vodafone en Ziggo Priority
Vodafone en Ziggo Priority

Vodafone en Ziggo lanceren een gezamenlijk klantenprogramma. Klanten ontvangen vanaf 20 oktober via de apps ‘My Vodafone’ en ‘Mijn Ziggo’ toegang tot de voordelen. Het bedrijf ging een samenwerking aan met Ajax, Ziggo Dome, Mojo Concerts en The Park Playground. Klanten kunnen hierdoor tickets voor al uitverkochte wedstrijden van Ajax krijgen en voorrang in de Ziggo Dome. Ook tickets voor Ziggo GP Live, een Formule 1-feest rondom de Grand Prix van Qatar in de Ziggo Dome, behoren tot de eerste ‘priorities’. Verder kunnen klanten virtual reality-gamen bij The Park. In totaal gaat het om tienduizenden tickets per jaar.

related partner content for mobile comes here

Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt bij VodafoneZiggo: ‘Het doel is om onze trouwe klanten steeds meer te belonen. Daarom breiden we het klantprogramma op termijn uit met nog meer partners.'

De campagne, ontwikkeld door VodafoneZiggo in samenwerking met WPP (strategie en concepting) en Media.Monks (productie en creatie digital), laat zien dat klanten met Priority toegang krijgen tot allerlei ervaringen. Het bureau noemt Priority de bewijsvoering van De kracht van Vodafone en Ziggo samen.

De campagne bestaat uit een TVC, radio, social media assets, online video en fotografie.

De door Go One en Media.Monks ontwikkelde commercial voor Priority

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Bert Arends

Mag dit zomaar. Er is jarenlang naar manieren gezocht om iedereen een gelijke kans te bieden om aan kaartjes te kunnen komen en dan nu dit.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in