Vodafone en Ziggo zetten in op gezamenlijk klantenprogramma Priority
Vodafone en Ziggo lanceren een gezamenlijk klantenprogramma. Klanten ontvangen vanaf 20 oktober via de apps ‘My Vodafone’ en ‘Mijn Ziggo’ toegang tot de voordelen. Het bedrijf ging een samenwerking aan met Ajax, Ziggo Dome, Mojo Concerts en The Park Playground. Klanten kunnen hierdoor tickets voor al uitverkochte wedstrijden van Ajax krijgen en voorrang in de Ziggo Dome. Ook tickets voor Ziggo GP Live, een Formule 1-feest rondom de Grand Prix van Qatar in de Ziggo Dome, behoren tot de eerste ‘priorities’. Verder kunnen klanten virtual reality-gamen bij The Park. In totaal gaat het om tienduizenden tickets per jaar.
Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt bij VodafoneZiggo: ‘Het doel is om onze trouwe klanten steeds meer te belonen. Daarom breiden we het klantprogramma op termijn uit met nog meer partners.'
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuDe campagne, ontwikkeld door VodafoneZiggo in samenwerking met WPP (strategie en concepting) en Media.Monks (productie en creatie digital), laat zien dat klanten met Priority toegang krijgen tot allerlei ervaringen. Het bureau noemt Priority de bewijsvoering van ‘De kracht van Vodafone en Ziggo samen.’
De campagne bestaat uit een TVC, radio, social media assets, online video en fotografie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidMag dit zomaar. Er is jarenlang naar manieren gezocht om iedereen een gelijke kans te bieden om aan kaartjes te kunnen komen en dan nu dit.