Van denken naar doen: T-Mobile verandert 'Unlimited'-merkcampagne

Na twee jaar in te spelen op de Unlimited-mindset gaat de provider nu een activatielaag starten.

Fresku
Afbeelding: T-Mobile

T-Mobile start een nieuwe merkcampagne met de naam 'Denk Unlimited'. De campagne is het vervolg op het 'De Unlimiteds'-idee, een strategie die de (mobiele) T-Mobile-abonnementen met onbeperkt internet promoot. De hoofdrol in de nieuwe campagne is voor Fresku, rapper en spoken-word-artiest. Hij laat samen met acteurs zien dat 'je meer met data kunt doen dan alleen passief, scrollen, kijken en luisteren.'

Vervolgstap

De campagne is bedacht en ontwikkeld door het vaste bureau Tbwa\Neboko. Rik Ledder, ceo van het bureau, zegt: 'Wij zijn erg trots het big idea ‘De Unlimiteds’ naar het volgende niveau te brengen. Een inhoudelijke evolutie, consistent in de opvallende en herkenbare T-Mobile signatuur.'

Ook Margaret Kreuger, manager brand & customer communications van T-Mobile, is enthousiast over de nieuwe richting. 'Met ‘Denk Unlimited’ zetten we de vervolgstap in onze merkcampagne. De afgelopen twee jaar hebben we Nederland laten inzien dat Unlimited een mindset is. Met deze nieuwe campagne gaan deze mentaliteit concretiseren.'

De telecomprovider zegt Nederlanders te willen prikkelen om buiten de gebaande paden te gaan, te vernieuwen en 'mooie dingen te maken.' Er komt daarom een activatielaag zodat mensen daadwerkelijk aan de slag kunnen. 

Hieronder een campagnevideo van 'Denk Unlimited'. (Tekst loopt door onder de video)

Brede campagne

De 'Denk Unlimited'-campagne start vandaag op tv, radio, buitenreclame, sociale media, online, CRM en in winkels. 

Credits:

Klant: T-Mobile: Sanne Cuperus, Margaret Kreuger
Bureau: Tbwa\Neboko
Productie: Grandia’s Army, Maarten van Hemmen & Lex Szanto
De Grot, The Compound, MRTN, Sharkee, Joppo
Muziek: Mucky, lyrics ism Fresku

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie