Transavia scherpt zijn merkstrategie aan en kiest een nieuw merkthema genaamd 'Een goede reis. Transavia.' Met de nieuwe koers start ook een nieuwe, meerjarige campagne. De luchtvaartmaatschappij heeft de merkstrategie en campagne ontwikkeld in samenwerking met bureau Persuade.
360-graden-campagne
De campagne start vandaag op radio, tv en online. In de komende maanden breidt Transavia de kanalen uit om tot een 360-graden-campagne te komen.
Kelly Ratering, lead brand bij Transavia, zegt: ‘We hadden behoefte aan een aanscherping van de merkstrategie die past bij wie we zijn én helpt met keuzes maken in de grote en kleine dilemma’s die er spelen. Zo weten de verschillende doelgroepen beter wat ze van ons kunnen verwachten én weten we intern nóg beter waar we het allemaal voor doen. Het thema ‘Een goede reis’ is een mooie paraplu.’
Transparantie
Michiel Rijshouwer, creatief directeur van Persuade: ‘Transavia laat met deze campagne een positief, maar ook realistisch geluid horen. De nieuwe merkstrategie en meerjarige campagne is een sterke basis voor een consistent merkverhaal. Daarbij is er veel aandacht voor de onderbouwing met content waarin Transavia iedereen meeneemt in de concrete stappen die worden gezet. Met ook uitleg over de uitdagingen en wat nog niet kan. Ik geloof dat deze transparantie het merk echt verder helpt.'
Bekijk één van de nieuwe commercials hieronder. (Tekst loopt door onder de video)
Credits:
Bureau: Persuade
Strategie: Michiel Rijshouwer, Mirte Stut
Creatie: Jasper Symons, Thomas Nieuwenhuizen
Account: Anne-Marie Brekelmans
Producer Agency: Moniek van de Rijt
Productie: Czar
Producer: Marius van de Weerd
Director: Kay Lindhout
DOP: Thijmen Doornik
Muziek: cris&jef music
Media: Wavemaker
Opdrachtgever: Manon van Schie, Guido Leugering, Daphne Overzier, Kelly Ratering
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!