TikTok is hot. Afgelopen jaar is het aantal gebruikers in Nederland gestegen met maar liefst 75%. Het platform wordt steeds vaker door organisaties ingezet om hun doelgroep te bereiken. Er liggen volop kansen, het ideale om te starten is nu. Maar hoe vertaal je strategie door in TikTok campagnes? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School aan de hand van een succesvolle case.
Datum: 12 oktober
Tijd: 14:00 - 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Dit kun je verwachten
Tijdens deze clinic neemt Meraux de Schutter je mee in de succesvolle case van Hoogvliet supermarkten en Monkeys & Bananas. Zij zette gezamelijk een TikTok strategie op en bereikten meer dan een half miljoen organische views binnen zes maanden. Ze legt door middel van dit voorbeeld uit hoe je de doorvertaling van strategie naar TikTok campagnes maakt. Daarnaast gaat ze in op waarom TikTok hét platform van dit moment is.
Over de spreekster
Meraux de Schutter is mede eigenaar van Monkeys & Bananas en als social media strateeg houdt ze van de snelheid van social. "TikTok heeft ons echt op een andere manier naar social media laten kijken, waarbij authenticiteit alleen nog maar belangrijker is geworden. Social media moet weer sociaal worden, zoals het ooit begonnen is met Hyves. Naast TikTok zijn er ook andere kanalen die de echtheid omarmen, zoals de app BeReal. Nog niet geprobeerd? Zeker een aanrader."
Gratis aanmelden
Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!