Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Mobile presenteert Unlimiteds-campagne voor 5G

De provider wil de consument de oneindigheid aan mogelijkheden van het netwerk laten ervaren.
T-mobile presenteert nieuwe huisstijl in campagne voor 5G
T-mobile presenteert nieuwe huisstijl in campagne voor 5G
© TBWA\Neboko
T-mobile presenteert nieuwe huisstijl in campagne voor 5G
T-mobile presenteert nieuwe huisstijl in campagne voor 5G
© TBWA\Neboko

T-Mobile lanceert een nieuwe campagne om de consument te inspireren te kiezen voor het 5G-netwerk van de provider. Het telecombedrijf wil de consument de oneindigheid aan mogelijkheden van het netwerk laten ervaren en daarvoor toont het een diversiteit aan toepassingen. T-Mobile wil zo laten zien dat Unlimited 5G voor iedereen is die nieuwsgierig is; de ‘Unlimiteds’. In de campagne is een hoofdrol weggelegd voor Typhoon. Tegelijkertijd met de campagne wordt de nieuwe huisstijl van T-Mobile aan het publiek gepresenteerd.

related partner content for mobile comes here

TBWA\Neboko is verantwoordelijk voor de strategie en creatieve uitwerking van de campagne.

T-mobile presenteert nieuwe huisstijl in campagne voor 5G
T-mobile presenteert nieuwe huisstijl in campagne voor 5G TBWA\Neboko

De Unlimiteds

Met het nieuwe 5G-netwerk van T-Mobile worden de mogelijkheden volgens de provider eindeloos en is het maximale uit de Unlimited databundel te halen. Om dat kracht bij te zetten moet de campagne iedereen aanspreken die zich niet wil laten beperken en wil genieten van de voordelen die 5G biedt. De provider noemt een ‘pijlsnelle’ reactietijd als voorbeeld. Het is een uitnodiging aan iedereen die zich Unlimited voelt. Jong of oud, vlogger of AR-adept. 

T-Mobile legt uit dat het bewust niet heeft gekozen voor een technische campagne over het 5G-netwerk, maar dat het de mensen die het netwerk willen gebruiken centraal stelt. Dit omdat het merendeel van Nederland positief zou staan tegenover het gebruik van 5G.

De Unlimiteds-commercial

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Welkom bij De Unlimiteds - van T-Mobile

Nieuwe samenwerking

Afgelopen september werd bekendgemaakt dat TBWA\Neboko is gekozen als lead agency voor T-mobile, waarbij het ook verantwoordelijk is voor de merken Tele2 en Ben. 

Leo Hensen, directeur marketing en communicatie T-Mobile: ‘Met deze campagne laten we op een unieke manier zien dat iedereen met een Unlimited mindset op ons 5G-netwerk een wereld aan mogelijkheden kan ontdekken.'

Rik Ledder, ceo TBWA\Neboko, laat weten: ‘We zijn ontzettend trots om met deze campagne onze nieuwe samenwerking af te trappen. 5G is voor veel consumenten technisch verhaal, waarbij we er daarom juist voor hebben gekozen om de consument centraal te zetten en te laten zien hoe ‘De Unlimiteds’ het maximale uit hun verbinding kunnen halen.’ 

De campagne

Voor alle digital touchpoints in de customer journey is er samengewerkt met experience agency TBWA\X terwijl de productie is gedaan door Halal. De campagne wordt uitgerold op tv, radio, buitenreclame, social media, online, CRM en in retail. 

Lees ook: 

Credits

Klant: T-Mobile

Bureau: TBWA\Neboko & TBWA\X

Productie: Halal Amsterdam

Muziek: Darius Dante, Guido’s Orchestra, Typhoon

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in