T-Mobile lanceert een nieuwe campagne om de consument te inspireren te kiezen voor het 5G-netwerk van de provider. Het telecombedrijf wil de consument de oneindigheid aan mogelijkheden van het netwerk laten ervaren en daarvoor toont het een diversiteit aan toepassingen. T-Mobile wil zo laten zien dat Unlimited 5G voor iedereen is die nieuwsgierig is; de ‘Unlimiteds’. In de campagne is een hoofdrol weggelegd voor Typhoon. Tegelijkertijd met de campagne wordt de nieuwe huisstijl van T-Mobile aan het publiek gepresenteerd.
TBWA\Neboko is verantwoordelijk voor de strategie en creatieve uitwerking van de campagne.
De Unlimiteds
Met het nieuwe 5G-netwerk van T-Mobile worden de mogelijkheden volgens de provider eindeloos en is het maximale uit de Unlimited databundel te halen. Om dat kracht bij te zetten moet de campagne iedereen aanspreken die zich niet wil laten beperken en wil genieten van de voordelen die 5G biedt. De provider noemt een ‘pijlsnelle’ reactietijd als voorbeeld. Het is een uitnodiging aan iedereen die zich Unlimited voelt. Jong of oud, vlogger of AR-adept.
T-Mobile legt uit dat het bewust niet heeft gekozen voor een technische campagne over het 5G-netwerk, maar dat het de mensen die het netwerk willen gebruiken centraal stelt. Dit omdat het merendeel van Nederland positief zou staan tegenover het gebruik van 5G.
De Unlimiteds-commercial
Nieuwe samenwerking
Afgelopen september werd bekendgemaakt dat TBWA\Neboko is gekozen als lead agency voor T-mobile, waarbij het ook verantwoordelijk is voor de merken Tele2 en Ben.
Leo Hensen, directeur marketing en communicatie T-Mobile: ‘Met deze campagne laten we op een unieke manier zien dat iedereen met een Unlimited mindset op ons 5G-netwerk een wereld aan mogelijkheden kan ontdekken.'
Rik Ledder, ceo TBWA\Neboko, laat weten: ‘We zijn ontzettend trots om met deze campagne onze nieuwe samenwerking af te trappen. 5G is voor veel consumenten technisch verhaal, waarbij we er daarom juist voor hebben gekozen om de consument centraal te zetten en te laten zien hoe ‘De Unlimiteds’ het maximale uit hun verbinding kunnen halen.’
De campagne
Voor alle digital touchpoints in de customer journey is er samengewerkt met experience agency TBWA\X terwijl de productie is gedaan door Halal. De campagne wordt uitgerold op tv, radio, buitenreclame, social media, online, CRM en in retail.
Lees ook:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!