Nederland puft en zucht door de hitte en daar speelt Pathé op in. Het merk promoot een bioscoopbezoek als 'coolste uitje' om te doen.
'In de zalen hangt een constante temperatuur van ongeveer 19 graden', laat Susanne Damen, manager brand & communications, weten. Ook zegt zij - met een knipoog - dat je er ook andere zomerse uitjes kunt vinden, zoals een safari (een verwijzing naar The Lion King) en achtbanen (waarmee ze doelt op de 4DX-zalen). Het merk hoopt dat mensen die zomeruitjes plannen, vaker overwegen om naar Pathé te komen.
De bannercampagne wordt uitgerold op weer- en informatiewebsites zoals Nu.nl, Dagjeweg.nl en Weeronline.nl. Maar ook als branded content bij titels van De Persgroep. In de steden Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Tilburg, Den Haag en Arnhem komt een digital out of home-campagne. Verder is de actie ook te zien op social media en in de theaters.
Credits
Strategie: Pathé (Susanne Damen, Yvet Berendsen)
Mediabureau’s: UM en Oogst
Vormgeving: Onze Kapel
Social: Yune
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!