Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo viert Koningsdag in de achtertuin

Houd afstand, blijf thuis, 1,5 meter... de boodschap is inmiddels bekend. Zo vult Jumbo 'm in.
Spelen uit 'Blokfluitland'
Spelen uit 'Blokfluitland'
© Jumbo
Spelen uit 'Blokfluitland'
Spelen uit 'Blokfluitland'
© Jumbo

Blokfluiten om een paar muntjes te verdienen, sjoelen, blikgooien, supermarkt Jumbo verplaatst het dit jaar allemaal naar de eigen achtertuin. Zo wil de supermarkt maar zeggen: wees verstandig, blijf thuis. Actie-element in de commercial: 4 oranje 'Jumbollen' voor 2,75.

De 1,5 meterregel bij de opname van de commercial is intelligent opgelost; we zien dit keer alleen pater familias Frank Lammers verschijnen. Hij is het die de hele tuin oranjeklaar heeft gemaakt en de rest erbij roept. 'Jongens, we zijn begonnen!'

related partner content for mobile comes here

Noodgedwongen is het dan ook Lammers die een deuntje speelt op de blokfluit, uit het befaamde standaardwerk 'Blokfluitland'.

Bij Jumbo vind je alles om thuis Koningsdag te vieren

Spelletjes

Voor de gelegenheid heeft Jumbo een special webpagina in het leven geroepen met spelletjes voor groot en klein, recepten en wat dies meer zij. Nou maar zien of we de kinderen en de pubers hiermee binnen het tuinhekje houden.

Thuis Koningsdag vieren
Thuis Koningsdag vieren Jumbo

Geïntegreerd

Behalve de televisiecommercial (ook online natuurlijk), behelst de campagne ook social video’s die de thuisblijvers moeten inspireren, een radiocommercial, een hele pagina in de krant en online content.

Om iets vergelijkbaars te maken als de Koningsdag-productie van vorig jaar was geen optie. Want niet passend voor nu. De briefing die er al lag is opnieuw bekeken, om de juiste toon te vinden, zegt Edgar Rijnders van het bureau, Alfred International. 'We moesten heel snel iets nieuws bedenken en maken. Dat hebben we in twee weken gedaan.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in