Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoofdrol voor roze puppet in nieuwe campagne InShared

Volgens Fitzroy-eigenaar Jur Baart is er hard gewerkt om de juiste distinctive brand asset te ontwikkelen.
Inshared
'Met onze nieuwe roze vriend kunnen we goed vertellen dat je bij InShared de beste verzekeringen krijgt voor een hele scherpe prijs.'
Inshared
'Met onze nieuwe roze vriend kunnen we goed vertellen dat je bij InShared de beste verzekeringen krijgt voor een hele scherpe prijs.'

In de nieuwe campagne van InShared, die vanaf vandaag wordt uitgerold, wijst een roze puppet autobezitters op de voordelen van de verzekeraar en de autoverzekering. De campagne is ontwikkeld door Fitzroy.

related partner content for mobile comes here

Volgens Niels Neessen, Manager Marketing & Sales bij InShared, past de puppet overal in. 'Van tv reclame tot website. En dat is extra belangrijk in een tijd waar alles snel gaat en we meer scannen dan lezen. Het moest dus vooral simpel, snel, leuk en sympathiek zijn, want dat past bij ons. Met onze nieuwe roze vriend kunnen we goed vertellen dat je bij InShared de beste verzekeringen krijgt voor een hele scherpe prijs. En dat als er geld overblijft in onze schadepot, we dat teruggeven aan onze klanten.'

(Tekst loopt door onder de video)

Brand asset

Volgens Fitzroy-eigenaar Jur Baart is er hard gewerkt om de juiste distinctive brand asset te ontwikkelen. 'Het is een bijzonder merk. Als je maar liefst 4,2 miljoen euro terug geeft aan klanten, dan is dat niet alleen uniek maar ook heel knap. Dat zijn de beloften waarmee je wil werken als merkbureau.'

Lees ookOnline verzekeraar InShared kiest Fitzroy

Hij vervolgt: 'Het is aan ons om belofte en bewijs te vangen in herkenbare campagnes. Een unieke brand asset helpt daarbij. Zo kwamen we op de roze pop. Die heeft karakter, maar is ook aaibaar. Dit hebben we samen met Glassworks ontwikkeld. Het was een intensief proces, maar de campagne staat. Nu kunnen we alle uitingen gaan invullen met de puppet, zodat de communicatie van InShared gaat optellen tot één merk.'

Credits

Klant: InShared
Verantwoordelijk: Niels Neessen, Marleen Lieferink 
Bureau: Fitzroy
Producer: Joze Rikken
Productiemaatschappij : Czar
Regie: Jonathan Elbers
Post productie: Glassworks
Geluid: McLoud 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in