Hoe een 'enorm avontuur' Media.Monks de weg naar winst wees
Creative-director Robert van der Lans en Wicher Meinema, behavioural scientist, over een overname en de Rijksaanbesteding campagnes.
![MediaMonks](https://static.adformatie.nl/6c3f9d35-b84f-5532-bbac-bcdb198d499d/article/37/9b/379b6fa8-3cd5-4771-b9b4-81c5d79a0d0b/opening_image/opening_image_pro_hero/victor_knaap_media_monks_reclame_digitaal_productiebedrijf_hilversum.jpg)
Victor Knaap
![MediaMonks](https://static.adformatie.nl/6c3f9d35-b84f-5532-bbac-bcdb198d499d/article/37/9b/379b6fa8-3cd5-4771-b9b4-81c5d79a0d0b/opening_image/opening_image_pro_hero/victor_knaap_media_monks_reclame_digitaal_productiebedrijf_hilversum.jpg)
Victor Knaap
Het is niet allemaal goed nieuws bij Media.Monks en het moederbedrijf S4 Capital bleek afgelopen tijd. De aandelenkoersen zakten in elkaar (86 procent kwijt ten opzichte van hoogste stand) toen het bedrijf anderhalve week geleden met een winstwaarschuwing kwam en ‘significante kostenbesparende maatregelen’ aankondigde, waaronder een stop op de inhuur van externen. Een gevolg van te snelle groei, was de opinie van de analisten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid