Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week: Fascinerende flowchart van sterkste merken

Mediabedrijf LifeHunters kiest de viral van de week

Dit simpele filmpje waarin je de sterkste merken in de loop van 18 jaar stuivertje ziet wisselen in merkwaarde, ging afgelopen week door het dak in views op Facebook, Youtube en Linkedin. Al met al bereikte de video meer dan 10 miljoen mensen. Voor vakidioten zoals wij een absolute must see waar je gebiologeerd vijf minuten van je tijd aan kunt verspillen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Arie Hoekstra

Stuivertje wisselen?
Als je in februari 1986 Apple aandelen had gekocht toen ze ongeveer op 56 dollarcent stonden. Zeg voor de gekkigheid je hele maandsalaris in dat fonds had gestort, dus alles in aandelen had omgezet... En ze niet had verkocht he. Gewoon lekker in de knip gehouden zou hebben.
Soms nog wat optie erbij, longterm?
Mocht je in die tijd een Coca Cola verslavingen hebben gehad, dan was je er snel van af of juist weer niet.
Wel lullig voor al die mensen die altijd maar zo dol waren op Microsoft en dat stompzinnige besturingssysteem. Alle lof voor ... Apple.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in