Viral van de week: Fascinerende flowchart van sterkste merken
Mediabedrijf LifeHunters kiest de viral van de week
Dit simpele filmpje waarin je de sterkste merken in de loop van 18 jaar stuivertje ziet wisselen in merkwaarde, ging afgelopen week door het dak in views op Facebook, Youtube en Linkedin. Al met al bereikte de video meer dan 10 miljoen mensen. Voor vakidioten zoals wij een absolute must see waar je gebiologeerd vijf minuten van je tijd aan kunt verspillen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den Haag
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidStuivertje wisselen?
Als je in februari 1986 Apple aandelen had gekocht toen ze ongeveer op 56 dollarcent stonden. Zeg voor de gekkigheid je hele maandsalaris in dat fonds had gestort, dus alles in aandelen had omgezet... En ze niet had verkocht he. Gewoon lekker in de knip gehouden zou hebben.
Soms nog wat optie erbij, longterm?
Mocht je in die tijd een Coca Cola verslavingen hebben gehad, dan was je er snel van af of juist weer niet.
Wel lullig voor al die mensen die altijd maar zo dol waren op Microsoft en dat stompzinnige besturingssysteem. Alle lof voor ... Apple.