Overslaan en naar de inhoud gaan

Autolader-fabrikant Easee wil met campagne de overstap naar elektrisch rijden aanjagen

De Noorse fabrikant van autoladers is gestart in Nederland en rolt nu zijn eerste campagne uit.
Easee campagne Nederland
© Afbeelding: Easee
Easee campagne Nederland
© Afbeelding: Easee

Easee, een Noors bedrijf dat (thuis)laders voor elektrische auto's verkoopt, start zijn eerste grote campagne in Nederland en België. Born05 heeft de campagne ontwikkeld in samenwerking met Glasnost en IM Lounge (allen onderdeel van Ace) en vanaf vandaag zichtbaar op tv, in online video, op social media en in programmasponsoring. De videoreclames duren in hun volledige en ingekorte vorm dertig en vijftien seconden.

related partner content for mobile comes here

De autoladers van Easee zijn sinds mei beschikbaar in Nederland, vandaar dat het nu een introductiecampagne start. Doel van de campagne is de 'stijlvolle, compacte en slimme autolader' onder de aandacht brengen en 'een nieuwe doelgroep overtuigen om de overstap te maken naar elektrisch rijden.'

De commercial (dertig seconden) is hieronder te bekijken.

Laad jezelf op

Carolijn Daamen, marketing manager Benelux bij Easee: 'We zijn erg enthousiast dat Easee nu ook beschikbaar is in de Benelux. Het thema van de campagne is ‘Day & Night’, waarbij het belang van (jezelf) optimaal opladen centraal staat. Aan het eind van de dag kom je wellicht 'leeg' thuis. De drukke dag gaat over in de stille nacht. Een goede nachtrust kan bijdragen aan het opladen van lichaam en geest. Ondertussen wordt je auto, dankzij de Easee-lader, ook optimaal opgeladen, zodat het de volgende dag weer vol energie met jou op pad kan. Om het design en de storytelling zo goed mogelijk naar voren te laten komen, is er samen met Born05 gekozen voor een televisiecommercial. We willen graag dat onze gebruikers voelen dat ze niet alleen een product aanschaffen, maar ook een ervaring, een verhaal. Dit verhaal heeft Born05 heel passend tot uiting gebracht in deze campagne.'

Ace werkt sinds januari voor Easee

Born05, Glasnost en IM Lounge zijn in januari aan de slag gegaan voor Easee. Adformatie schreef destijds: Born05 neemt de lead in de ontwikkeling van de campagne die in het eerste kwartaal wordt uitgerold. Glasnost neemt de verantwoordelijkheid voor de bijbehorende PR-strategie en media performance agency IM Lounge verzorgt de mediastrategie en inkoop van de internationale campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in