Madison Arias is de winnaar van Streat Heart, de (gratis) Digital Out-of-Home (DOOH) challenge voor jong creatief talent die RA*W en Exterion Media in juni organiseerden. De tweede plek gaat naar Thomas Smit, nummer drie is Kevin Rooi.
Tijdens de lockdown was het voor jonge creatieven een stuk lastiger om hun werk en talent te laten zien. Daarom riep RA*W iedereen onder de 30 jaar op om creatief werk in te sturen en zo de straten met kleuren met liefde, vreugde, euforie en positiviteit te vullen.
De beste en meest creatieve designs zijn een maand lang op alle 2.300 DOOH schermen van Exterion Media te zien.
De jury van vijf bestond uit Frank de Ruwe (Street artist Frankey), Gyor Moore (Freelance Design Activist), Vincent Saphtu (Design Director bij HERC), Kim
Nieuwenhuijs-Griffioen (Creative Director, Code d’Azur) en Dave Janssen (Creative Concepts Manager bij Exterion Media).
1e prijs
Arias over haar winnende uiting: 'De artwork is gemaakt tijdens de lockdown en een aanmoediging om lief te hebben en goed op jezelf te letten in dit moeilijke jaar. Het vertegenwoordigt ook de vreugde die ik had toen ik de mogelijkheid kreeg om terug te keren naar Italië om mijn ouders en vrienden te bezoeken.'
2e prijs
Smit: ‘Met deze uiting wil ik het gevoel opwekken van blijdschap en ook al is het maar heel even... toch even weg te dromen naar een wereld vol met nieuwe belevenissen.’
3e prijs
Kevin Rooi: Alegria betekent blijdschap in Papiamento. Mijn Antilliaanse familie gebruikte dit woord altijd tijdens feestjes, bij vrienden en familiebijeenkomsten. Dit werk brengt mensen ook samen en moet langdurende herinneringen creëren. Maar ook hoop ik dat het culturen samenbrengt.'
De drie winnende creaties zijn deze hele maand juli te zien op het digitale netwerk van Exterion Media.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!