Dit zijn de winnaars van de Ster Gouden Loeki 2022, eerste kwartaal
10 commercials zijn door een panel gekozen als populairste. Joe Public tekende voor drie commercials uit de lijst.


De Ster Gouden Loeki heeft de 10 winnaars van het eerste kwartaal 2022 bekend gemaakt. Joe Public is drie keer aanwezig in deze lijst, DDB Unlimited en Alfred International twee keer.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAmnesty International en ClubgeistBVH met ‘Free the five’
Calvé Pindakaas & Alfred International met ‘Esther Vergeer’
Jumbo & Alfred International met ‘Eentje extra’
Kruidvat & DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat met ‘Minder moeten: wel zo gezond!’
Lidl & Joe Public met ‘Lente met Delicieux!’
Ohra & Joe Public met ‘Maffia’
Plus supermarkt & Wunderman Thompson met ‘Goed eten is een keuze’
Safaripark Beekse Bergen & Joe Public met ‘Overnachten’
Sire & Selmore met ‘Stickertjes’
Toyota & DDB Unlimited met ‘Zonder falen geen succes’
Alles over de Gouden Loeki en procedure is hier te lezen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid