Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de winnaars van de Ster Gouden Loeki 2022, eerste kwartaal

10 commercials zijn door een panel gekozen als populairste. Joe Public tekende voor drie commercials uit de lijst.
de 10 commercials, inzetjes
de 10 commercials, inzetjes

De Ster Gouden Loeki heeft de 10 winnaars van het eerste kwartaal 2022 bekend gemaakt. Joe Public is drie keer aanwezig in deze lijst, DDB Unlimited en Alfred International twee keer.

related partner content for mobile comes here

 

Amnesty International en ClubgeistBVH met ‘Free the five’

 

Calvé Pindakaas & Alfred International met ‘Esther Vergeer’

 

Jumbo & Alfred International met ‘Eentje extra’


Kruidvat & DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat met ‘Minder moeten: wel zo gezond!’

 

Lidl & Joe Public met ‘Lente met Delicieux!’

 

Ohra & Joe Public met ‘Maffia’

 

Plus supermarkt & Wunderman Thompson met ‘Goed eten is een keuze’

 

Safaripark Beekse Bergen & Joe Public met ‘Overnachten’

 

Sire & Selmore met ‘Stickertjes’

 

Toyota & DDB Unlimited met ‘Zonder falen geen succes’

Alles over de Gouden Loeki en procedure is hier te lezen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in