Dit zijn de finalisten van de YouTube Works Awards

Tijdens de nieuwe awardshow in samenwerking met bvA en Adformatie worden de meest innovatieve en effectieve YouTube-campagnes bekroond.

YouTube reikt op 30 juni tijdens de YouTube Works Awards prijzen uit aan de beste Nederlandse YouTube-campagnes. Het videoplatform wil laten zien dat creativiteit, vernieuwing en effectiviteit hand in hand gaan. Adformatie en bvA zijn partner.

Inzenden kon tot en met 16 april en vandaag worden de finalisten bekendgemaakt.

De YouTube Works-awards worden 30 juni tussen 16 en 17 uur uitgereikt. Registreer je hier.  

De finalisten

 

Categorie: Meeting the moment  (de campagne die het meest effectief heeft ingespeeld op de gebeurtenissen in 2020)


Catch-up Party - Never waste a good crisis to be there for your customers - Skoda, Mediacom-Greenhouse.

ING's Kingday event in your livingroom

StukTV Live - Hasbro, Mentos Kauwgum, Samsung Nederland, Santa Maria, Doritos, Spa Touch, Nivea Men Deep

Roadtrippers 2020 - Mentos Kauwgum - Perfetti van Melle - Towel Media

 

Categorie Creative Innovation: de campagne met de beste creatieve executie op een digitaal platform dat heeft geleid tot business resultaat.



The Dark Side of Money    N=5, ABN Amro    

Jumbo E-commerce: schoolvoorbeeld van de kracht van digital-first - Jumbo, Alfred, UM, Reprise

Now it’s Prime time, creating ads people can’t resist - Team5PM, Amazon Prime Video

The story about 1,5 million mattresses - Koninklijke Auping, Dagmar Meijer, Greenhouse

 

Categorie Media Innovation: de campagne met de beste mediastrategie die heeft geleid tot business resultaat.

The Dark Side of Money - N=5, ABN Amro

Jumbo E-commerce: schoolvoorbeeld van de kracht van digital-first - Jumbo, Alfred, UM, Reprise

Now it’s Prime time, creating ads people can’t resist.- Team5PM, Amazon Prime Video

How Gamma claims the home DIY domain on YouTube - Team5PM, Gamma 

 

Categorie: The Underdog: de campagne die tegen de verwachting in een grote impact creëerde



Rethink the city. Reimagine the future. - VanMoof

De hulplijn - Corona  - Voedingscentrum & Snip Snap on Social BV

StukTV Live - Hasbro, Mentos Kauwgum, Samsung Nederland, Santa Maria, Doritos, Spa Touch, Nivea Men Deep, Towel Media

The story about 1,5 million mattresses - Koninklijke Auping, Dagmar Meijer, Greenhouse 

How Gamma claims the home DIY domain on YouTube - Team5PM, Gamma

 

Categorie: Action Driver: de campagne die het best illustreert hoe YouTube is ingezet om consumenten op beslismomenten in actie te brengen



Bram Krikke werft jongeren voor leukste bijbaan bij Jumbo!  - Jumbo Supermarkten, UM NL, Yune, Top Notch & Noah’s Ark

Roadtrippers 2020 - Mentos Kauwgum - Perfetti van Melle - Towel Media

The Dark Side of Money - N=5, ABN Amro

Jumbo E-commerce: schoolvoorbeeld van de kracht van digital-first

 

Categorie: Brands as Creators: de campagne die merken als creators laat zien, waarbij YouTue-formats worden gebruikt om communities te laten groeien en wordt ingespeeld op consumententrends
 

PlayStation YouTube channel NL – For The Win: Masked - PlayStation Nederland x MediaCom Creative Systems

Roadtrippers 2020 - Mentos Kauwgum - Perfetti van Melle

Bram Krikke werft jongeren voor leukste bijbaan bij Jumbo! -  Jumbo Supermarkten, UM NL, Yune, Top Notch & Noah’s Ark

How Gamma claims the home DIY domain on YouTube - Team5PM, Gamma


Grand Prix

The Dark Side of Money -  N=5, ABN Amro

How Gamma claims the home DIY domain on YouTube.    Team5PM, Gamma   

Now it’s Prime time, creating ads people can’t resist.  - Team5PM, Amazon Prime Video

Jumbo E-commerce: schoolvoorbeeld van de kracht van digital-first  -  Jumbo, Alfred, UM, Reprise    

Catch-up Party - Never waste a good crisis to be there for your customers - Skoda, MediaCom-Greenhouse.

 

 

ING's Kingday event in your livingroom  - ING 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie