Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de finalisten van de YouTube Works Awards

Tijdens de nieuwe awardshow in samenwerking met bvA en Adformatie worden de meest innovatieve en effectieve YouTube-campagnes bekroond.
YT Work Awards
YT Work Awards

YouTube reikt op 30 juni tijdens de YouTube Works Awards prijzen uit aan de beste Nederlandse YouTube-campagnes. Het videoplatform wil laten zien dat creativiteit, vernieuwing en effectiviteit hand in hand gaan. Adformatie en bvA zijn partner.

Inzenden kon tot en met 16 april en vandaag worden de finalisten bekendgemaakt.

De YouTube Works-awards worden 30 juni tussen 16 en 17 uur uitgereikt. Registreer je hier.  

related partner content for mobile comes here

De finalisten

 

Categorie: Meeting the moment  (de campagne die het meest effectief heeft ingespeeld op de gebeurtenissen in 2020)


Catch-up Party - Never waste a good crisis to be there for your customers - Skoda, Mediacom-Greenhouse.

ING's Kingday event in your livingroom

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

StukTV Live - Hasbro, Mentos Kauwgum, Samsung Nederland, Santa Maria, Doritos, Spa Touch, Nivea Men Deep

Roadtrippers 2020 - Mentos Kauwgum - Perfetti van Melle - Towel Media

 

Categorie Creative Innovation: de campagne met de beste creatieve executie op een digitaal platform dat heeft geleid tot business resultaat.



The Dark Side of Money    N=5, ABN Amro    

Jumbo E-commerce: schoolvoorbeeld van de kracht van digital-first - Jumbo, Alfred, UM, Reprise

Now it’s Prime time, creating ads people can’t resist - Team5PM, Amazon Prime Video

The story about 1,5 million mattresses - Koninklijke Auping, Dagmar Meijer, Greenhouse

 

Categorie Media Innovation: de campagne met de beste mediastrategie die heeft geleid tot business resultaat.

The Dark Side of Money - N=5, ABN Amro

Jumbo E-commerce: schoolvoorbeeld van de kracht van digital-first - Jumbo, Alfred, UM, Reprise

Now it’s Prime time, creating ads people can’t resist.- Team5PM, Amazon Prime Video

How Gamma claims the home DIY domain on YouTube - Team5PM, Gamma 

 

Categorie: The Underdog: de campagne die tegen de verwachting in een grote impact creëerde



Rethink the city. Reimagine the future. - VanMoof

De hulplijn - Corona  - Voedingscentrum & Snip Snap on Social BV

StukTV Live - Hasbro, Mentos Kauwgum, Samsung Nederland, Santa Maria, Doritos, Spa Touch, Nivea Men Deep, Towel Media

The story about 1,5 million mattresses - Koninklijke Auping, Dagmar Meijer, Greenhouse 

How Gamma claims the home DIY domain on YouTube - Team5PM, Gamma

 

Categorie: Action Driver: de campagne die het best illustreert hoe YouTube is ingezet om consumenten op beslismomenten in actie te brengen



Bram Krikke werft jongeren voor leukste bijbaan bij Jumbo!  - Jumbo Supermarkten, UM NL, Yune, Top Notch & Noah’s Ark

Roadtrippers 2020 - Mentos Kauwgum - Perfetti van Melle - Towel Media

The Dark Side of Money - N=5, ABN Amro

Jumbo E-commerce: schoolvoorbeeld van de kracht van digital-first

 

Categorie: Brands as Creators: de campagne die merken als creators laat zien, waarbij YouTue-formats worden gebruikt om communities te laten groeien en wordt ingespeeld op consumententrends
 

PlayStation YouTube channel NL – For The Win: Masked - PlayStation Nederland x MediaCom Creative Systems

Roadtrippers 2020 - Mentos Kauwgum - Perfetti van Melle

Bram Krikke werft jongeren voor leukste bijbaan bij Jumbo! -  Jumbo Supermarkten, UM NL, Yune, Top Notch & Noah’s Ark

How Gamma claims the home DIY domain on YouTube - Team5PM, Gamma


Grand Prix

The Dark Side of Money -  N=5, ABN Amro

How Gamma claims the home DIY domain on YouTube.    Team5PM, Gamma   

Now it’s Prime time, creating ads people can’t resist.  - Team5PM, Amazon Prime Video

Jumbo E-commerce: schoolvoorbeeld van de kracht van digital-first  -  Jumbo, Alfred, UM, Reprise    

Catch-up Party - Never waste a good crisis to be there for your customers - Skoda, MediaCom-Greenhouse.

 

 

ING's Kingday event in your livingroom  - ING 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in