De opkomst van AI heeft geleid tot geautomatiseerde campagnes, waardoor paid search specialisten minder controle hebben over hun campagnes, kosten en resultaten. Tegelijkertijd zien organic search specialisten hun aantal clicks drastisch afnemen omdat zoekmachines steeds meer ruimte toewijzen aan advertenties. Hoe worden zoekmachines zelf beïnvloed door deze nieuwe ontwikkelingen in AI en privacy? Om relevant te blijven in 2030, welke vaardigheden zijn nodig voor search professionals? Ontdek het in de gratis clinic van Beeckestijn Business School op 6 september!
Dit komt aan bod
Tijdens de clinic worden de volgende onderwerpen behandeld:
- De evolutie van het vakgebied search, zowel op het gebied van organic als advertising.
- Concrete verwachtingen en een blik op de toekomst van search.
- De invloed van deze veranderingen op de rol van de Search professional (ook vanuit jouw eigen ervaring)
- De benodigde kennis en vaardigheden om succesvol te blijven als Search professional.
Over de spreker
In meer dan 10 jaar ervaring met Paid Search bij verschillende online marketingbureaus is Peter verantwoordelijk geweest voor paid search strategieën van merken als Heineken, JBL en Rituals, verschillende online retailers en B2B-bedrijven. De afgelopen 4 jaar heeft hij zijn eigen bedrijf Grow Up Digital gestart, een online marketingbureau met een sterke focus op paid search. Daarnaast geeft hij al een aantal jaar met veel plezier colleges en trainingen bij Beeckestijn over (Paid) Search.
Praktische informatie
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze online clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
- De clinic zal online te volgen zijn via een live-stream
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!